„CO2 zmienia klimat” – problem zmian klimatycznych w kampanii outdoorowej
  • 0
  • 7
5.11.2018

„CO2 zmienia klimat” – problem zmian klimatycznych w kampanii outdoorowej

Z początkiem listopada ruszyła kampania „CO2 zmienia klimat” na nośnikach reklamy zewnętrznej. Ma zachęcić odbiorców do korzystania z fachowej wiedzy z zakresu klimatu. Miejscem, gdzie taka wiedza jest prezentowana, ma być portal Naukaoklimacie.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45482 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

wethaed

3 miesiące temu

Dlaczego robi się ludziom niezorientowanym wodę z mózgu. Cała kampania n/t CO2 to ściema mająca nakręcić biznes sprzedawcom nowoczesnych kotłów. Wpływ CO2 na klimat ma znikome znaczenie. Najistotniejsze czynniki mające wpływ na zmianę klimatu to:
- emisja metanu jako wynik masowej hodowli zwierząt rzeźnych,
- chodniczki, trawniczki itp. niezgodne z naturą niszczenie ogromnych powierzchni, powodujące likwidację naturalnej retencji wody deszczowej.

:)

3 miesiące temu

@wethaed: biznes is biznes :) Kotły to jeszcze nic, są lepsze biznesy pod hasłem "globalne ocieplenie".

Pawel Matławski

3 miesiące temu

Dzień dobry, przyglądam się od kilku lat temu, jaki stosunek mają Polacy do tematu ekologii. Niestety z ubolewam zaobserwowałem, że niestety nie czujemy się obywatelami świata i nie czujemy się współodpowiedzialni za skutki naszej egzystencji na naszej planecie. Poczynając od sortowania odpadów, czy też nadal propagowanie i rozgrywane sportów motorowych. Ważne jest edukacja już na etapie wczesnego kształcenia. Jest szansa, że wiadomości, które dzieci wyniosą ze szkoły przekażą dorosłym, swoim rodzicom oraz dziadkom. Świadomość w narodzie wzrośnie i dla wielu z nas przestanie być wstydem podniesienie z ziemi plastikoweego opakowania, by nie wylądowało w jeziorze, czy morzu. Tutaj także można zachęcić producentów napojów i ulgami Eco za stosowanie opakowań szklanych wielokrotnego użytku, a producentów żywności za pakowanie produktow żywnościowych w opakowania z materiałów nie obciążających środowiska.

31 października 2018