Co warto wiedzieć o digital out-of-home? Dostępna jest publikacja grupy roboczej IAB Polska
  • 0
  • 1
1.07.2022

Co warto wiedzieć o digital out-of-home? Dostępna jest publikacja grupy roboczej IAB Polska

Grupa robocza digital out-of-home działająca przy IAB Polska stworzyła swoją pierwszą publikację przybliżającą branżę DOOH. Zawiera ona przegląd informacji dotyczących tej branży – od podstawowych informacji, omówienia różnic między OOH a DOOH, nośników i dostawców, poprzez dobre praktyki dla marketerów, po prognozy rozwoju obszaru w najbliższej przyszłości.

Digital out-of-home rozwija się w Polsce w bardzo szybkim tempie. Niemalże z dnia na dzień pojawiają się nowości związane z tym obszarem digitalowego rynku reklamowego. Jako grupa digital out-of-home w IAB postanowiliśmy przybliżyć wszystkim zainteresowanym podstawowe informacje związane z digital OOH. Przygotowana prezentacja jest dokumentem, który po raz pierwszy w historii powstał w ramach współpracy przedstawicieli całego rynku digital OOH. To doskonałe wprowadzenie do świata cyfrowej reklamy zewnętrznej – mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital w AMS oraz szef grupy roboczej digital out-of-home IAB Polska.

DOOH to jedno z najmłodszych mediów na rynku reklamowym. Niemniej jego udział w wydatkach reklamowych rok do roku bardzo dynamicznie rośnie. Dzieje się tak nie tylko za sprawą budżetów przeznaczanych na ten kanał. Także ze względu na ogromne inwestycje poczynione przez dostawców powierzchni. Światowe trendy wskazują, że czeka nas dynamiczny wzrost wydatków reklamowych w tym segmencie – uważają autorzy publikacji.

Cały raport można znaleźć na stronie www.iab.org.pl.

  • 1
IAB Polska z publikacją na temat digital out-of-home

IAB Polska z publikacją na temat DOOH

 

1 lipca 2022

30 czerwca 2022