Co Poznań zaoferował emigrantom? - Marketing przy Kawie
Co Poznań zaoferował emigrantom?
  • 0
  • 1
3.03.2009

Co Poznań zaoferował emigrantom?

Ponad 200 osób odwiedziło londyński Novotel Hammersmith, aby zapoznać się z ofertą Poznania skierowaną do emigrantów. Było to kolejne spotkanie w ramach cyklu „12 miast” mające dostarczyć polonii wszelkich informacji, które mogą pomóc w podjęciu decyzji o powrocie do kraju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2009

Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.