Co powie nam Internet na temat samochodów?
  • 0
  • 1
6.04.2011

Co powie nam Internet na temat samochodów?

E-magazyn „SEM Specialist” przygotował raport prezentujący wizerunek marek samochodowych w Internecie. Zawiera on wyniki i analizy widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania w Google, dotyczące popularnych marek samochodów osobowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 kwietnia 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2011

Podopieczni Fundacji Polsat w spotach „Wystarczy chcieć!” (wideo)

Na antenie Telewizji Polsat rozpoczyna się nowa odsłona kampanii „Wystarczy chcieć”, pod hasłem „Fundacja Polsat – Jesteśmy dla dzieci”. Jednym z najważniejszych zadań kampanii jest pokazanie podopiecznych Fundacji z ich marzeniami i pasjami, które na co dzień rozwijają wspólnie ze swoimi zdrowymi przyjaciółmi. Bohaterami spotów są wieloletni beneficjenci Fundacji Polsat, których historie widzowie już poznali. Dzieci wesołe i ciekawe świata, które mimo ciężkiej choroby na co dzień rozwijają swoje zainteresowania.