Co piąta marka zamierza ograniczyć w 2020 r. wydatki reklamowe na Facebooku. Badanie Warc
  • 0
  • 1
2.12.2019

Co piąta marka zamierza ograniczyć w 2020 r. wydatki reklamowe na Facebooku. Badanie Warc

Znaczna część marek zamierza zwiększyć w przyszłym roku inwestycje reklamowe na Instagramie, YouTube i w Google. Co piąty badany planuje ograniczenie wydatków na Facebooku – pokazuje ankieta „Marketer’s Toolkit 2020”, przeprowadzona wśród prawie 800 praktyków dla serwisu Warc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 grudnia 2019