Co najbardziej irytuje polskich konsumentów podczas zakupów offline? – raport Inquiry i Dia-Mart
  • 0
  • 3
25.11.2015

Co najbardziej irytuje polskich konsumentów podczas zakupów offline? – raport Inquiry i Dia-Mart

96% Polaków spotkało się podczas zakupów z problemem, który uważają za szczególnie uciążliwy. W sklepach z artykułami spożywczymi i chemicznymi klienci nie lubią zwłaszcza tłoku i długich kolejek. Skarżą się też na różne ceny produktów na półkach i przy kasie oraz częste zmiany w układzie sklepu. Nie są natomiast specjalnie zainteresowani udziałem w programach lojalnościowych – wynika z raportu „Problemy polskiego handlu” firm Inquiry oraz Dia-Mart.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52288 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 listopada 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2015

KGHM Polska Miedź i Vive Textile Recycling zwycięzcami konkursu „Liderzy Filantropii”

Tytuł firmy, która w minionym roku przekazała najwięcej środków na cele społeczne, zdobyła po raz pierwszy KGHM Polska Miedź. Firmą, która na cele społeczne przekazała największy odsetek swoich dochodów przed opodatkowaniem, okazał się Vive Textile Recycling. To wyniki konkursu „Liderzy Filantropii 2015”. W gronie laureatów są też: PKO BP, PGE, Grupa Atlas, Farm Frites Poland, Anwil, PKN Orlen oraz Avon Cosmetics.