Co może orzeł? – inauguracja kampanii GW i Trójki w Dniu Flagi (wideo)
  • 1
  • 15
4.05.2013

Co może orzeł? – inauguracja kampanii GW i Trójki w Dniu Flagi (wideo)

2 maja rozpoczęła się kampania społeczna „Orzeł może” – wspólny projekt „Gazety Wyborczej” i radiowej Trójki. Celem przedsięwzięcia ma być przekonanie Polaków do wzajemnej życzliwości, okazywania optymizmu i wiary we własne siły. Inauguracja akcji, w postaci marszu z transparentami w Dniu Flagi Rzeczypospolitej Polskiej, spotkała się z mieszanymi reakcjami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

TomekP

11 lat temu

idioci, idioci wszędzie

tylko tyle nasuwa mi się po tej akcji - NIGDY Z ŻYCIU nie kpiłbym z symbolu narodowego jakim jest biały orzeł.
Rysowanie elementu godła narodowego w postaci kury, stykającej palce, czy postrzelonego ptaka? Kpina i wstyd.
Polak to albo idiota albo nacjonalista ze skrajnej prawicy, nie ma miejsca na patriotyzm, jest tylko nadymanie się lub naśmiewanie - płakać się chce.
Haha, jesteśmy tacy wyluzowani orzeł to tez ptak, haha, bawmy się - matko jedyna, Piłsudski w grobie się przewraca.
Informuję też niniejszym, że naśmiewanie się z godła i happening dookoła bycia Polakiem nie wywołało u mnie optymizmu oraz nie zwiększyło wiary we własny potencjał. Nie chcę być zadowolonym idiotą z wciskanym na siłę optymizmem, tylko dumnym z bycia Polakiem i jednocześnie nie zaliczonym do skrajnej prawicy. Dziękuję.

3 maja 2013