- 0
- 1
Co jest przyszłością marketingu? Sprawdź w drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea”
Nie trzeba już nikogo przekonywać, że influencer marketing jest skuteczny. Jednak w Polsce jest to młoda dziedzina, a skuteczne działania wymagają czegoś więcej niż tylko oznaczenia marki na ładnym zdjęciu. Chcesz wiedzieć, jak robić to dobrze? Weź udział w drugiej edycji konferencji „Influencer Is Not An Idea” organizowanej przez Lettly, podczas której eksperci opowiedzą, co naprawdę działa w marketingu i jakie trendy zmienią branżę.
„Influencer Is Not An Idea” po raz drugi
Pierwsza edycja konferencji „Influencer Is Not An Idea” odbyła się 22 lutego 2024 r. i zgromadziła zacne grono. Wystąpili m.in.: Zuzanna Śleszyńska z Lettly, Łukasz Szczybelski z Feeders Agency i Marcin Ejsmont z 2012 Agency. Uczestnicy mieli okazję zdobyć solidną dawkę marketingowej wiedzy i inspiracji.
Już 3 października 2024 r. agencja strategiczna influencer marketingu Lettly zaprasza na kolejną odsłonę. Tematem będą zmiany w marketingu – jak nowe media, kreatywność i innowacyjne podejście mogą zmienić świat reklamy.
Agenda wydarzenia:
- Zuza Ledworowska, business development managerka, Lettly: „Co mówią nam liczby i których warto słuchać? Analiza 959 publikacji influencerów”.
- Aleksandra Syrek, senior strategic plannerka, DDB Warsaw: „Influencer marketing w ujęciu psychologii behawioralnej”.
- Piotr Janiak, senior brand manager, Unilever: „Jak w 2 miesiące osiągnąć prawie 40-procentową znajomość głównego komunikatu kampanii? Siła sponsoringu sportowego na przykładzie partnerstwa marki Rexona i polskiej siatkówki”.
- Natalia Sochacka, influencer & trend specialistka, Lettly: „Generacja Alpha, co warto wiedzieć, aby zrozumieć nowe pokolenie konsumentów”.
- Panel dyskusyjny – „Od celebrytów po farmaceutkę z Twojej ulubionej apteki. Jak zmienia się rynek i kim są współcześni influencerzy?”.
- Milena Wójcicka, newsroom & partner activation, Adidas; Marcela Chełstowska, business directorka, 180heartbeats + Jung v Matt; Julia Szpakowska, lead account managerka, Lettly: „Gra na jeden kontakt powered by Adidas”.
- Luiza Godlewska, consumer marketing managerka, Philips: „Insight konsumencki – złoty Graal konsekwentnej komunikacji marketingowej. Jak budować skuteczną komunikację 360 stopni na podstawie badań?”.
- Mateusz Suryś, strategy planner, 2012 Agency: Tu prezentacja o cringe’u, czyli czy od cringe’u w reklamie da się uciec i czy w sumie warto?”.
To event dla wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z tym, co dzieje się w branży! Trendy, dane, eksperckie spojrzenie – niezależnie od specjalizacji każdy znajdzie coś dla siebie.
Całość odbywa się w online i jest darmowa. Rejestracja na wydarzenie: https://konferencja.lettly.com/
Czas na świeże podejście do marketingu
„Influencer Is Not An Idea” to więcej niż konferencja – to filozofia Lettly. Agencja pokazuje, że influencer marketing to przemyślana strategia, zaufanie i świadome partnerstwo, a także zaangażowana społeczność. Lettly chce zmieniać branżę, edukując i inspirując do działania.
Konferencja jest okazją do zdobycia wiedzy o marketingu, strategii, reklamie. To również przestrzeń do spotkania z ekspert_ z branży i wymiany doświadczeń. Jeśli chcesz zrozumieć, jak budować silne, autentyczne relacje, a jednocześnie być na bieżąco z trendami, to wydarzenie jest dla Ciebie.
– Dzisiaj w mgnieniu oka wszystko ewoluuje – od mediów po oczekiwania konsumentów. Marketing, który działał wczoraj, dziś już się nie sprawdzi. W drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea” chcemy pokazać, jak kreatywność i przekraczanie granic może napędzać nowe, skuteczne kampanie – mów Zuzanna Śleszyńska, creative directorka i co-founderka w Lettly.
Zapis na konferencję: https://konferencja.lettly.com/
O agencji Lettly
Misja Lettly jako agencji strategicznej influencer marketingu to tworzenie wartościowych i długoterminowych relacji między markami a influencerami, opartych na zaufaniu, współpracy i zaangażowaniu.
Lettly od 2015 r. wyróżnia się innowacyjnością, kreatywnością i strategicznym myśleniem. Przekłada się to na skuteczność realizowanych kampanii marketingowych. Współpracowali z markami takimi jak Adidas, Zalando, Unilever, Danone, Philips, Sanofi i Netflix.
Doceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. |