Co czwarty Polak planuje cięcia w świątecznym budżecie – badanie PBS - Marketing przy Kawie
Co czwarty Polak planuje cięcia w świątecznym budżecie – badanie PBS
  • 0
  • 1
10.12.2014

Co czwarty Polak planuje cięcia w świątecznym budżecie – badanie PBS

Ponad 25% Polaków zamierza przeznaczyć mniej pieniędzy na Boże Narodzenie niż przed rokiem – wynika z badań przeprowadzonych przez PBS na zlecenie Presco Group, spółki z rynku obrotu wierzytelnościami masowymi. Budżet na poziomie zbliżonym do zeszłorocznego zakłada blisko połowa badanych (48%). Co ósmy (12%) deklaruje, że chce zwiększyć wydatki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 grudnia 2014