CNN International i Ericsson ogłosiły wyniki wspólnych badań - Marketing przy Kawie
CNN International i Ericsson ogłosiły wyniki wspólnych badań
  • 0
  • 1
12.03.2009

CNN International i Ericsson ogłosiły wyniki wspólnych badań

Badania zachowań konsumentów przeprowadzone przez firmę Ericsson i CNN wykazały, że elita międzynarodowych biznesmenów coraz częściej korzysta w podróży z internetu. Wraz ze zmianą stylu życia rośnie także zapotrzebowanie na urządzenia umożliwiające oglądanie telewizji w podróży, dlatego coraz więcej osób z kadry zarządzającej korzysta w tym celu z laptopów, komputerów stacjonarnych i innych urządzeń przenośnych takich jak telefony komórkowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 marca 2009