CNN i Samsung we wspólnej kampanii pokazują moc technologii
  • 1
  • 1
27.10.2021

CNN i Samsung we wspólnej kampanii pokazują moc technologii

CNN International Commercial połączyło siły z Samsung Electronics w kampanii reklamowej, która ma podkreślać znaczenie technologii w budowaniu lepszej przyszłości i pomaganiu ludziom w różnych wyzwaniach. Kampania obejmuje obrandowaną serię filmów „Better tech for all” oraz wcześniejszą redakcyjną inicjatywę „Tech for good”. Dystrybucja tych treści na różnych platformach stacji ma pozwolić firmie Samsung dotrzeć do odbiorców z całego świata.

Seria „Better tech for all” to treści branded content wyprodukowane przez Create, międzynarodowe studio należące do CNNIC. Pokaże temat innowacji, które dzięki zastosowaniu technologii pozwalają ludziom rozwijać się i pokonywać kolejne wyzwania.

W pierwszym filmie, „Signed with love” występuje David Cowan, pełen ekspresji głuchy tłumacz języka migowego, który pomagał przy oficjalnych komunikatach stanu Georgia w USA i od prawie trzydziestu lat zajmuje się tłumaczeniami dla niesłyszącej publiczności. Wyjaśnia on, w jaki sposób technologia uczyniła informacje bardziej dostępnymi i jak podniosła jakość życia społeczności niesłyszących.

W ramach zaangażowania CNNIC w ideę zrównoważonego rozwoju Create przystąpiło do „Ad net zero” – inicjatywy brytyjskiego stowarzyszenia branży reklamy Advertising Association. Jest to pierwszy film studia Create neutralny dla środowiska, wyprodukowany z zastosowaniem kalkulatora emisji dwutlenku węgla Albert, który pozwolił na zmniejszenie śladu węglowego.

Ponadto już drugi rok z rzędu ruszyła seria „Tech for good” – tym razem we współpracy z firmą Samsung. Drugi sezon prowadzony przez prezenterkę i korespondentkę CNN Kristie Lu Stout wystartował w lipcu tego roku. Składa się z czterech 30-minutowych odcinków emitowanych na antenie CNN International do listopada. Na platformach cyfrowych i społecznościowych na widzów czekają też dodatkowe treści. Pokazują one, jak technologia pomaga nie tylko jednostkom, ale i ogółowi społeczeństwa w przeróżnych aspektach – od edukacji po zrównoważony rozwój.

  • 1
CNN i Samsung we wspólnej kampanii

CNN i Samsung we wspólnej kampanii

27 października 2021

26 października 2021