Clutter w VoD bliski telewizyjnemu. GroupM lekko rewiduje prognozę wzrostu dla e-wideo. Analiza Wavemakera
  • 0
  • 3
30.03.2020

Clutter w VoD bliski telewizyjnemu. GroupM lekko rewiduje prognozę wzrostu dla e-wideo. Analiza Wavemakera

Średnio 15 proc. wypełnienia reklamami osiągały w lutym i pierwszej połowie marca serwisy VoD należące do największych nadawców. Clutter w VoD był więc już bliski, a w Playerze nawet wyższy, niż wypełnienie głównych stacji komercyjnych – pokazuje analiza Wavemakera. Jak przewiduje GroupM, w najbliższych tygodniach wypełnienie będzie się jednak zmniejszać wraz ze wzrostem zasobów reklamowych serwisów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

30 marca 2020