Cityboard Media apeluje: informujmy, nie dezinformujmy
  • 0
  • 1
2.03.2011

Cityboard Media apeluje: informujmy, nie dezinformujmy

Dwie firmy OOH poinformowały w ostatnim czasie o „nowościach” w swojej ofercie: planowaniu kampanii w oparciu o GRP oraz o kampaniach dwutygodniowych. Przedstawiając je jako rynkowy przełom, nie tylko minęły się z prawdą, ale i rzuciły cień na całą branżę outdoorową, podważając jej dotychczasowe dokonania – pisze w oświadczeniu Cityboard Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2011

1 marca 2011