City FMCG – pierwsza kampania reklamowa z wykorzystaniem sieci
  • 0
  • 1
16.03.2006

City FMCG – pierwsza kampania reklamowa z wykorzystaniem sieci

W marcu br. ruszyła pierwsza kampania outdoorowa, przeprowadzona z wykorzystaniem nośników sieci City FMCG. Kampania zrealizowana jest na zlecenie firmy Unilever Polska dla marki Hellmann’s. W kampanii pod hasłem „Teraz cena zaskakuje wszystkich” prezentowana jest wiosenna, niższa oferta cenowa majonezu Hellmann’s.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2006

Dekadu Inc. planuje uruchomienie nowego serwisu umożliwiającego polskim firmom sprzedaż przez Google

30 marca 2006, firma Dekadu Inc., która oferuje polską wersję swojej międzynarodowej platformy e-commerce na www.dekadu.pl, uruchamia nowy, interesujący serwis. Dzięki niemu, listy produktów wystawionych na sprzedaż przez polskie firmy i indywidualnych sprzedawców na stronach Dekadu, będą również widoczne na serwisie Froogle firmy Google. Dzięki temu, produkty polskich sprzedawców będą dostępne dla milionów potencjalnych klientów ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Niemiec.