Circle K z kampanią zachęcającą do zbierania Gumiaczków - Marketing przy Kawie
Circle K z kampanią zachęcającą do zbierania Gumiaczków
Advertisement
  • 1
  • 0
25.08.2017

Circle K z kampanią zachęcającą do zbierania Gumiaczków

Pod koniec wakacji sieć stacji paliw Circle K rozpoczyna kampanię promocyjną „Gumiaczki chcą do domu”. Kolekcja dwudziestu japońskich figurek w kształcie zwierzątek dostępna jest dla członków programu lojalnościowego „Extra Club” marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56308 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 sierpnia 2017

24 sierpnia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
24.08.2017

Jutro jest dziś – V Konferencja Motoryzacyjna Kantar TNS

„Jutro jest dziś. Moment, w którym zmieniają się zasady gry na rynku automotive” – to hasło V Konferencji Motoryzacyjnej Kantar TNS, która odbędzie się 20 września. Eksperci z Kantar TNS opowiedzą o procesie decyzyjnym związanym z zakupem samochodu, przedstawią najnowsze trendy związane z finansowaniem zakupu samochodu, car-sharingiem czy abonamentami. Postarają się też odpowiedzieć na pytanie, jak efektywnie zarządzać obecnością marki w punktach styku z nią.