Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvina Kleina na Dzień Matki. Internauci nawołują do bojkotu
  • 0
  • 1
17.05.2022

Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvina Kleina na Dzień Matki. Internauci nawołują do bojkotu

Z okazji Dnia Matki marka Calvin Klein rozpoczęła kampanię, w której wystąpił Roberto Bete. To transpłciowy mężczyzna, który spodziewa się dziecka.

Bohater kampanii urodził się kobietą. Przeszedł jednak operację korekty płci. Właśnie oczekuje potomka ze swoją żoną, która urodziła się jako mężczyzna, ale również przeszła operację.

Parę sportretowano w intymnych pozach w bieliźnie marki. Zdjęcia podpisano: „Dziś, wspierając kobiety i matki na całym świecie, zwracamy uwagę na realia nowych rodzin”.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Roberto Bete (@roberto_bete)

Kampania spotkała się z mieszanym odbiorem. Znaczna część internautów zareagowała w negatywny sposób, używając niewybrednych słów.

W Sieci szybko rozprzestrzenia się hashtag #boycottcalvinklein. Firma podjęła decyzję o usuwaniu nieprzychylnych komentarzy. Jak podkreśla – „toleruje wszystko oprócz nietolerancji”.

  • 1
W kampanii Calvina Kleina na Dzień Matki wystąpił ciężarny transpłciowy mężczyzna

Calvin Klein pokazuje ciężarnego transpłciowego mężczyznę w kampanii

 

Nataniel

2 miesiące temu

Droga redakcjo Marketingu przy kawie, jeżeli podejmujecie się tematów LGBT+, co bardzo szanuję zwróćcie uwagę na język. Zwrot "zmiana płci" jest tutaj błędnie użyty w języku inkluzywnym mówimy o korekcie płci. Osoby które czują identyfikację z płcią inną niż nadana jej przy urodzeniu "korygują" wygląd.
Z tęczowymi pozdrowieniami :)

Michau

2 miesiące temu

@Nataniel: Jak słusznie to nazwałeś "Wy" używacie języka inkluzywnego i nikt Wam tego nie broni. A nam nie brońcie stosowania poprawnej polszczyzny.
Ze zwykłymi pozdrowieniami :)

 

17 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
17.05.2022

„Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju” – raport z ogólnopolskiego badania

Dotarcie do klienta staje się coraz trudniejsze i droższe. Widoczne jest to zwłaszcza w obszarze marketingu B2B. Marketing przestaje być w takich firmach odpowiedzialny wyłącznie za gadżety i wydarzenia. Wchodzimy w erę, w której od skutecznych działań marketingowych zależy większa część ścieżki zakupowej klienta B2B. Dział marketingu wspiera realizację sprzedaży i pomaga klientowi przejść wiele procesów. Wyniki ogólnopolskiego badania „Marketing B2B – potencjał, siła, trendy i kierunki rozwoju” agencji BuzzCenter pokazują, jak wygląda specyfika marketingu w przedsiębiorstwach B2B w Polsce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
17.05.2022

X edycja konkursu e-Commerce Polska Awards – start zgłoszeń

Wystartowały zgłoszenia do X, jubileuszowej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami mają szansę ubiegać się o nagrody w 24 kategoriach. Zwycięzców poznamy podczas Gali Dekady, która odbędzie się 22 września w Warszawie. Marka e-commerce najczęściej nagradzana w poprzednich edycjach konkursu zdobędzie tytuł Marki Dekady E-commerce.