Ciepło dla Warszawy – ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Vattenfall
  • 0
  • 1
4.01.2007

Ciepło dla Warszawy – ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Vattenfall

Firma energetyczna Vattenfall rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Ciepło dla Warszawy”, będącą kolejną odsłoną szeroko zakrojonej akcji wizerunkowej. W styczniu br. mieszkańcy stolicy będą mogli zobaczyć wielkoformatowe reklamy prezentujące specyfikę działalności firmy i nawiązujące do sponsorowanych przez Vattenfall Mistrzostw Europy w Łyżwiarstwie Figurowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 stycznia 2007

3 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.01.2007

Genesys w kwadrancie liderów

Firma Genesys Telecommunications Laboratories należąca do grupy Alcatel-Lucent (Euronext Paris i NYSE: ALU) poinformowała dzisiaj, że specjalizująca się w badaniach rynku firma Gartner umieściła Genesys w kwadrancie liderów w nowym raporcie, zatytułowanym „Magiczny Kwadrant dla systemów interaktywnych odpowiedzi głosowych (IVR) i korporacyjnych portali głosowych, 2006” opublikowanym 5 grudnia 2006 r., którego autorami są Steve Cramoysan, Bern Elliot i Drew Kraus.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.01.2007

Morderstwo na zleCenie? – Reporter wkręca w zbrodniczą wyprzedaż

Od stycznia w salonach marki Reporter rozpoczęła się nietypowa akcja wyprzedażowa „Morderstwo na zleCenie”. Nieznana osoba dokonała morderstwa na cenach wszystkich jej produktów – obniżając je o 50%. W zidentyfikowaniu mordercy firma Reporter prosi o pomoc swych Klientów, którzy w trakcie trwania akcji mogą go typować. Wystarczy wejść na stronę www.ktozlecil.pl i sypnąć zleceniodawcę, przekazując cenne informacje, aby wygrać odjechaną nagrodę – wycieczkę do Wenezueli.