„Ciekawsza strona informacji” – rusza kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski
  • 0
  • 10
4.10.2011

„Ciekawsza strona informacji” – rusza kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski

WP startuje z pierwszą od czterech lat reklamową kampanią wizerunkową. Jej hasło przewodnie „Ciekawsza strona informacji” ma na celu ugruntowanie w świadomości odbiorców przekonania, że portal to źródło różnorodnych informacji, przedstawionych w zrozumiałej, przyjaznej dla użytkownika formie. Zadaniem akcji promocyjnej jest też odświeżenie wizerunku marki WP i zbliżenie do niej użytkowników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54833 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2011