„Ciągle kwitnę, zamiast zrywać” – polska odsłona globalnej akcji marki Converse
  • 0
  • 13
23.11.2021

„Ciągle kwitnę, zamiast zrywać” – polska odsłona globalnej akcji marki Converse

Społeczność Converse All Stars w ramach inicjatywy „Create Next” zachęca do wiary we własne możliwości i wyrażania siebie poprzez to, co już posiadamy. Polska odsłona pod hasłem „Ciągle kwitnę, zamiast zrywać” została stworzona we współpracy z grupą przedstawicieli generacji Z. Skupia się wokół pozytywnych przemian, tworzenia nowej jakości i samorozwoju.

All Stars to zespół młodych i kreatywnych ludzi współpracujących z marką Converse, którzy dzięki swoim działaniom inspirują i zmieniają świat wokół siebie. W tym roku tematem, który zdominował ich debatę, a w konsekwencji stał się motywem przewodnim polskiej edycji „Create Next”, jest nieustający rozwój i dążenie do bycia sobą.

„Ciągle kwitnę, zamiast zrywać” – tym manifestem All Starsi chcą inspirować do samorozwoju we własnym tempie i wyzbycia się strachu przed pokazaniem prawdziwego ja, przełamywania schematów i do innowacyjnego tworzenia na swoich zasadach. Podkreślają, że już teraz każdy z nas ma wszystko, czego potrzebuje, aby działać i wyrażać siebie.

Grupa posługuje się różnymi środkami przekazu, aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, inspirować ludzi i rozpoczynać dyskusję na ważne społecznie tematy. Polskiej edycji „Create Next” towarzyszy interaktywny mural stworzony we współpracy z polskim twórcą street artu – Noriakim oraz wirtualna wystawa fotograficzna zorganizowana wspólnie z Karolem Grygorukiem. Dostęp do niej jest możliwy wyłącznie przy użyciu filtra na Instagramie i skierowaniu go na mural. Wraz z Katarzyną Golą – specjalistką fashion tech z grupy GeekGoesChick – stworzono również digitalowo zin.

Artykuły do zina to wyjątkowe dzieła wyjątkowych osób. Każdy z nich to nie tylko zbiór ciekawych porad czy opinii popartych merytorycznymi argumentami. To też manifest różnych osobowości: Ani, Weroniki, Zuzi, Rozalii i Mikołaja, których łączy to, że mają pomysły i umiejętności do realizacji projektów mających środowisko naturalne w swoim centrum. Oni wiedzą, że mogą zmieniać świat i to robią – mówi Katarzyna Gola.

Mentorzy, którzy wsparli All Starsów w pracy nad materiałami w polskiej edycji „Create Next”, nie tylko nadzorowali prowadzone projekty, ale przede wszystkim inspirowali cały zespół. Celem akcji i łączenia talentów jest pokazanie, że każde, nawet najmniejsze działanie czyni różnicę.

Murale można zobaczyć w dwóch znanych warszawskich miejscach: przy ul. Parkingowej 21 oraz Smolnej 15. Ukryta jest w nich wystawa fotograficzna i zin.

Za strategię, produkcję treści do kampanii oraz komunikację w kanałach internetowych odpowiada agencja Na_ty, a za współpracę z influencerami i działania PR – The Icon Agency.

  • 13
polska odsłona globalnej akcji marki Converse

Polska odsłona globalnej akcji marki Converse, Parkingowa, fot. Michał Dziurkowski

Parkingowa, fot. Michał Dziurkowski

Parkingowa, fot. Michał Dziurkowski

Parkingowa, fot. Michał Dziurkowski

Parkingowa, fot. Michał Dziurkowski

Parkingowa, fot. Michał Dziurkowski

Parkingowa, fot. Michał Dziurkowski

Parkingowa, fot. Michał Dziurkowski

Smolna, fot. Michał Dziurkowski

Smolna, fot. Michał Dziurkowski

Smolna, fot. Michał Dziurkowski

Smolna, fot. Michał Dziurkowski

Smolna, fot. Michał Dziurkowski

23 listopada 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2021

Już niedługo IAB Mixx Awards & Conference 2021: najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB Mixx Awards 2021 walczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. Uroczystą galę wręczenia wyróżnień poprzedzi IAB Mixx Conference oparta na case studies wybranych kampanii. Kulisy projektów nominowanych w konkursie przedstawią wspólnie klienci z przedstawicielami agencji.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2021

Fundusz Żubra i influencerzy zachęcają do polubienia nietoperzy

W skomplikowanym układzie powiązań między gatunkami istnieje kilka grup zwierząt, które mają szczególne znaczenie dla ludzkości. Są to m.in. zapylacze, plankton, duże ssaki i... nietoperze. Dlatego Fundusz Żubra rozpoczyna projekt, którego celem jest wsparcie badań i ochrony nietoperzy, ale również obalenie mitów o nich i ocieplenie wizerunku tych zwierząt. W akcję zaangażowali się influencerzy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2021

Dwie trzecie Polaków płaci abonament za dostęp do serwisów filmowych – pokazuje badanie Deloitte

Rośnie popularność usług abonamentowego dostępu do streamingu materiałów wideo. Jak wynika z raportu „Digital Consumer Trends 2021” Deloitte, w porównaniu z 2020 r. o jedną piątą Polaków więcej deklaruje posiadanie takich subskrypcji. Dla większości badanych podstawowym źródłem informacji o świecie jest telewizja i media społecznościowe, a według trzech czwartych problemem są coraz powszechniejsze fake newsy. Nie prowadzi to jednak do pogłębionej weryfikacji ich wiarygodności.