„Ciągle kwitnę, zamiast zrywać” – polska odsłona globalnej akcji marki Converse
  • 0
  • 13
23.11.2021

„Ciągle kwitnę, zamiast zrywać” – polska odsłona globalnej akcji marki Converse

Społeczność Converse All Stars w ramach inicjatywy „Create Next” zachęca do wiary we własne możliwości i wyrażania siebie poprzez to, co już posiadamy. Polska odsłona pod hasłem „Ciągle kwitnę, zamiast zrywać” została stworzona we współpracy z grupą przedstawicieli generacji Z. Skupia się wokół pozytywnych przemian, tworzenia nowej jakości i samorozwoju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51663 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 listopada 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2021

Już niedługo IAB Mixx Awards & Conference 2021: najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB Mixx Awards 2021 walczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. Uroczystą galę wręczenia wyróżnień poprzedzi IAB Mixx Conference oparta na case studies wybranych kampanii. Kulisy projektów nominowanych w konkursie przedstawią wspólnie klienci z przedstawicielami agencji.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2021

Fundusz Żubra i influencerzy zachęcają do polubienia nietoperzy

W skomplikowanym układzie powiązań między gatunkami istnieje kilka grup zwierząt, które mają szczególne znaczenie dla ludzkości. Są to m.in. zapylacze, plankton, duże ssaki i... nietoperze. Dlatego Fundusz Żubra rozpoczyna projekt, którego celem jest wsparcie badań i ochrony nietoperzy, ale również obalenie mitów o nich i ocieplenie wizerunku tych zwierząt. W akcję zaangażowali się influencerzy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.11.2021

Dwie trzecie Polaków płaci abonament za dostęp do serwisów filmowych – pokazuje badanie Deloitte

Rośnie popularność usług abonamentowego dostępu do streamingu materiałów wideo. Jak wynika z raportu „Digital Consumer Trends 2021” Deloitte, w porównaniu z 2020 r. o jedną piątą Polaków więcej deklaruje posiadanie takich subskrypcji. Dla większości badanych podstawowym źródłem informacji o świecie jest telewizja i media społecznościowe, a według trzech czwartych problemem są coraz powszechniejsze fake newsy. Nie prowadzi to jednak do pogłębionej weryfikacji ich wiarygodności.