„Ci od jabłek” – pierwsza odsłona kampanii Braci Sadowników
  • 3
  • 1
8.07.2019

„Ci od jabłek” – pierwsza odsłona kampanii Braci Sadowników

Marka jabłek i przetworów na bazie soków Bracia Sadownicy rozpoczęła kampanię reklamową „Ci od jabłek”. W serii filmów, które można oglądać m.in. na YouTube, prezentuje swoją filozofię. Bohaterami spotów są sami bracia – Adam i Paweł – oraz pracownicy sadu i ludzie z nim związani. Każdy z odcinków to opowieść o wartościach, którymi kierują się w swojej pracy.

W pierwszej odsłonie można zobaczyć trzy filmy. Ich narratorami są pracownicy, których życie jest związane z sadem od wielu lat. Wśród odgłosów natury otwierają przed widzami drzwi do świata, w którym przyroda i człowiek współpracują. Wideo ma być refleksyjną opowieścią o pasji i szacunku wobec natury.

Inspiracją kampanii była filozofia marki, czyli przede wszystkim dążenie do autentyczności. Twórcy wyszli z założenia, że idei tej nie uda się oddać w klasycznej reklamie. Zdecydowali się więc na nakręcenie serii filmów dokumentalnych.

Bracia Sadownicy powstali na kanwie prawdziwej historii sadowniczej rodziny. Tak skonstruowana marka z ludzką twarzą wymaga autentycznej komunikacji. Przygotowanie krótkich filmów dokumentalnych pokazujących sad, ludzi w nim pracujących i samych braci jest najprostszym i najlepszym sposobem na komunikację z naszymi konsumentami – mówi Dawid Błaszczyk, dyrektor marketingu, partner zarządzający.

Za całościową obsługę marketingową Braci Sadowników oraz opracowanie kampanii odpowiada agencja Cape Morris. Przygotowaniem materiałów zajął się dom produkcyjny Videlec. Filmy wyreżyserował Krzysztof Komander (nominowany do nagród m.in. na Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi w Kazimierzu czy Off Cinema w Poznaniu). W pracę nad projektem zaangażowani byli również: operator Piotr Dudak, producentka Agnieszka Chromicka i kierownik produkcji Katarzyna Frątczak.

  • 1

Rita

2 tygodnie temu

Bardzo fajne filmy, takie prawdziwe życie :)

8 lipca 2019