„Ci od jabłek” – pierwsza odsłona kampanii Braci Sadowników - Marketing przy Kawie
„Ci od jabłek” – pierwsza odsłona kampanii Braci Sadowników
  • 3
  • 1
8.07.2019

„Ci od jabłek” – pierwsza odsłona kampanii Braci Sadowników

Marka jabłek i przetworów na bazie soków Bracia Sadownicy rozpoczęła kampanię reklamową „Ci od jabłek”. W serii filmów, które można oglądać m.in. na YouTube, prezentuje swoją filozofię. Bohaterami spotów są sami bracia – Adam i Paweł – oraz pracownicy sadu i ludzie z nim związani. Każdy z odcinków to opowieść o wartościach, którymi kierują się w swojej pracy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55930 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Rita

6 lat temu

Bardzo fajne filmy, takie prawdziwe życie :)

8 lipca 2019