„Chwytaj dżem Łowicz” – nowa kampania marki - Marketing przy Kawie
„Chwytaj dżem Łowicz” – nowe hasło platformy komunikacji marki
  • 1
  • 3
11.10.2023

„Chwytaj dżem Łowicz” – nowe hasło platformy komunikacji marki

Kampania opiera się na ukazaniu zmiany nudnych potraw dzięki dodaniu dżemu Łowicz. Na potrzeby kampanii nagrano cover piosenki „Sunny” Bobbiego Hebba, rozsławionej później przez Boney M.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 października 2023