„Chroń planetę, po prostu robiąc obiad” – wspólna kampania Lidla i WWF Polska
  • 1
  • 1
5.01.2022

„Chroń planetę, po prostu robiąc obiad” – wspólna kampania Lidla i WWF Polska

Każdy z nas może chronić naszą planetę i pomóc zatrzymać zmianę klimatu. W tym celu należy nieco zmodyfikować swój jadłospis – przekonują Lidl Polska i Fundacja WWF Polska. Łączą siły, by wspólnie działać dla dobra środowiska i rozpoczynają akcję promującą dietę przyjazną Ziemi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 stycznia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2022

Panthers Wrocław z klipem „Ballin” promującym klub i miasto

Trener drużyny futbolistów amerykańskich Panthers Wrocław, Meech Eaton wraz z zawodnikami Dariusem Robinsonem i Williamem Lloydem stworzyli utwór promujący zarówno klub, jak i stolicę Dolnego Śląska. Teledysk został nagrany tak, by zaprezentować dzień z życia Pantery. Autorami tekstu są sami zawodnicy, którzy na co dzień oprócz gry w jednej z najlepszych drużyn futbolowych w Polsce zajmują się muzyką.

4 stycznia 2022