Chorzów „wprawia w ruch”, a Bytom namawia do rozgrywki inwestycyjnej na swoim terenie
  • 0
  • 2
5.09.2012

Chorzów „wprawia w ruch”, a Bytom namawia do rozgrywki inwestycyjnej na swoim terenie

Z początkiem września rozpoczęła się druga odsłona kampanii promującej Bytom oraz tereny inwestycyjne zlokalizowane w pobliżu odcinka A1 przebiegającego w pobliżu miasta. Ruszyła także akcja promocyjna Chorzowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 września 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2012

Marketerzy jutra... dyplomy przyszłości!

Żyjemy w czasach pośpiechu. Tradycyjne zachowania zastępowane są przez te, które są znakiem współczesnych czasów. Skraca się cykl życia marek, produktów, firm. Grywalizacja, social TV, crowdsourcing, lovemarks, design thinking zastępują fascynacje związane z marketingiem wartości, CRM, marketingiem 3D, marketingiem partnerskim itp. Kiedyś mówiono o kliencie, a dziś coraz częściej mówimy o shopperze. Kiedyś robiliśmy badania i budowaliśmy wiedzę rynkową, dzisiaj mówimy o insightach klienta. Kiedyś chodziliśmy na obiad – dzisiaj jemy lunch. Przykładów można podawać wiele. Czy jednak zmiany te to jedynie nowe nazwy na stare działania? Czy to jedynie moda, czy też nieuchronny trend, który zmieni nieprzystosowanych?
Artykuł promocyjny

4 września 2012