0 1 8.12.2005Choinki pod choinkę od radia RMF FMexperiential marketing TweetRMF FM, jak co roku, w świątecznym prezencie postanowiło rozdać swoim słuchaczom choinki.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53965 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 8.12.2005Kredyt na gębęTM - Innowacja Roku 2005W czwartej edycji konkursu Portfel Roku organizowanego przez BusinessWeek tytułem Innowacji Roku uhonorowano Kredyt na gębęTM sieci hipotecznej DOM (Oddział GETIN Banku SA).
0 1 0 0 0 8.12.20054 razy fascynacjaCzy reklama pasty do zębów może jeszcze zachęcić do jej używania, a środku do sanitariów inspirować, czy też proszku do prania być wesołą i pobudzać fantazję? Nowa kampania własna AHA - „4xAHA” ma przekonać odbiorców, że jest to możliwe.
0 1 0 0 0 8.12.2005Mobilny nośnik reklamyFirma PROMODYSK wspólnie z korporacją ELETaxi wprowadziła po raz pierwszy na rynek Polski nowy, innowacyjny nośnik reklamy.
0 1 0 0 0 8.12.2005Masterprint XL Sp. z o.o. dla LPP, producenta odzieży spod marki ReservedW grudniu ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Reserved „New Year reserved for me”, promująca kolekcję kreacji noworocznych. Akcja bazuje na prasie ogólnopolskiej (większość tytułów modowych dla pań i dla panów) i lokalnej (w wybranych miastach – reklamy i product-placement), Internecie, czasopismach sprzedażowych, a także ulotkach i folderach, dystrybuowanych w salonach Reserved. Jednym z istotnych elementów działań promocyjnych jest kampania outdoorowa, w tym wielkoformatowa.