Chłopiec z zespołem Downa twarzą marki Gerber
  • 0
  • 1
8.02.2018

Chłopiec z zespołem Downa twarzą marki Gerber

Roczny Lucas Warren został pierwszym w historii dzieckiem z zespołem Downa, które będzie reklamować markę Gerber. Wybrano go spośród ponad 140 tys. zgłoszonych do konkursu maluchów.

Wizerunek chłopca ma być wykorzystywany we wszystkich kampaniach marki w 2018 r. Taka decyzja spotkała się z ciepłą reakcją internautów.

Pojawiły się też jednak krytyczne głosy. W komentarzu na Facebooku o swoich zastrzeżeniach napisała kobieta, która twierdzi, że w 2010 r. siostrzana spółka Gerber Life Insurance odmówiła ubezpieczenia jej syna z zespołem Downa. Tłumaczyła to niską oczekiwaną długością życia.

Gerber Life Insurance i Gerber to oddzielne firmy, które jednak posługują się niemal identycznym brandingiem. Obie należą do portfolio Nestle.

Rodzice dzieci z zespołem Downa od dłuższego czasu dyskutowali na różnych forach o problemach z ubezpieczeniem potomstwa w Gerber Life Insurance. Część rodziców twierdzi, że odmówiono im ubezpieczenia lub kazano zgłosić się ponownie, gdy ich dzieci skończą pięć lat. Firma zapewnia, że rozpatruje zgłoszenia indywidualnie.

Źródło: www.businessinsider.com

  • 1

XXL

2 tygodnie temu

Wyjątkowo brzydkie dziecko wybrali. Ech, ta polityczna poprawność

mpr

6 dni temu

Zgodnie z prawem we Francji ta niewinna reklama będzie zakazana. Szczęśliwe dziecko z zespołem Dawna - może urażać uczucia aborcjonistów.

Reklama

8 lutego 2018

Czytaj także
Reklama
Reklama