Chłopak ogląda się za dziewczyną. Popularny mem uznano w Szwecji za seksistowski
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
27.09.2018

Chłopak ogląda się za dziewczyną. Popularny mem uznano w Szwecji za seksistowski

Jednym z najpopularniejszych memów ostatnich miesięcy jest ten wykorzystujący zdjęcie chłopaka oglądającego się za mijaną dziewczyną. W Szwecji został on uznany za seksistowski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

2 lata temu

Żle rozumiana społeczno-polityczna poprawność zniszczy wkrótce wszystkie relacje międzyludzkie oparte na tym, co pozwala naszemu gatunkowi przetrwać.
A jeśli nie zniszczy, to zdecydowanie przetrzebi populację.

27 września 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
27.09.2018

„Monitor promocji” ARC Rynek i Opinia: obniżki cen w dół, konkursy i degustacje w górę

Niezmiennie najpopularniejszą formą promocji w Polsce jest obniżka ceny produktu czy usługi. W ciągu ostatnich dwóch lat popularność korzystania z tej formy promocji spadła jednak o 14 p.p. Obecnie 2/3 konsumentów deklaruje, że korzysta z obniżek. Kilkakrotne wzrosty popularności odnotowały natomiast konkursy, zaproszenia na imprezy i wydarzenia sponsorowane oraz zwrot pieniędzy w razie braku efektów – wynika z „Monitora promocji” ARC Rynek i Opinia.