"Chłodna kalkulacja" - letnia kampania Electrolux
  • 0
  • 1
8.07.2008

„Chłodna kalkulacja” – letnia kampania Electrolux

Pod hasłem „Chłodna kalkulacja” trwa letnia kampania chłodziarko-zamrażarek AEG-Electrolux, Electrolux oraz Zanussi. Kampania wspiera trwającą do 15 sierpnia 2008 r. promocję konsumencką, w której zakup wolnostojącej chłodziarko-zamrażarki premiowany jest przedłużoną 5-letnią gwarancją. O promocji informują również materiały POS w punktach sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46681 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 lipca 2008

7 lipca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2008

Nowy mobilny nośnik Jet Line

Jet Line, firma reklamy zewnętrznej, wprowadziła do swojej oferty nowy typ mobilnego nośnika. Jest nim JetBike – czterokołowy pojazd napędzany siłą ludzkich mięśni zaopatrzony w trzy powierzchnie ekspozycyjne formatu 120 x 180 cm, czyli odpowiadające popularnemu CLP (citylight poster). Nowy nośnik może być dodatkowo wyposażony w system nagłośnieniowy, który emituje komunikat reklamowy. JetBike został już uwzględniony w letniej ofercie dla klientów Jet Line.