- 1
- 2
Chipsy Lay’s promowane jako towarzysz domowych seansów filmowych
Trwa 4. edycja kampanii promocyjnej „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejny producent chipsów ziemniaczanych, firma PepsiCo, przekonuje Polaków, że najlepsze wrażenia podczas oglądania filmów zapewniają przekąski marki Lay’s.
Zima to czas, kiedy więcej czasu spędzamy w domu, a w długie wieczory chętniej chwytamy pilot do telewizora, aby wrócić pamięcią do filmowych klasyków lub odkrywać nowości filmowe. Dla większości oglądanie filmów to przyjemność, a wiele osób chce zakosztować prawdziwie kinowych wrażeń na domowej kanapie.
Kampania „Filmy smakują lepiej z Lay’s” prowadzona jest we wszystkich kanałach komunikacji – od telewizji ze ścieżką dźwiękową pochodzącą z utworu „Don’t Worry” zespołu Madcon, po kreacje internetowe na portalach społecznościowych (Facebook, YouTube czy Instagram), a także portale filmowe. Całość dopełniają działania influencerskie na TikToku oraz aktywacja konsumencka w filmowym klimacie na profilach twórców internetowych, w tym m.in. Jakoba Kosela oraz Michała Mikołajczaka. Zaplanowano też dystrybucję materiałów POS w sklepach w całej Polsce.
W ramach kampanii promowane są dwa nowe warianty smakowe chipsów z limitowanej edycji. To Roasted Chicken (o smaku pieczonego kurczaka) oraz Cheese & Ham (o smaku szynkowo-serowym).
- Adaptacja spotu telewizyjnego: BBDO Warszawa
- Strategia internetowa, koncept kreatywny i kampania w mediach społecznościowych: VMLY&R
- Komunikacja w mediach: Questia Communications Management Consultants
- Planowanie i zakup mediów oraz współpraca z influencerami: Media Direction OMD
- 2