Chipsy Lay’s promowane jako towarzysz domowych seansów filmowych
  • 1
  • 2
19.02.2021

Chipsy Lay’s promowane jako towarzysz domowych seansów filmowych

Trwa 4. edycja kampanii promocyjnej „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejny producent chipsów ziemniaczanych, firma PepsiCo, przekonuje Polaków, że najlepsze wrażenia podczas oglądania filmów zapewniają przekąski marki Lay’s.

Zima to czas, kiedy więcej czasu spędzamy w domu, a w długie wieczory chętniej chwytamy pilot do telewizora, aby wrócić pamięcią do filmowych klasyków lub odkrywać nowości filmowe. Dla większości oglądanie filmów to przyjemność, a wiele osób chce zakosztować prawdziwie kinowych wrażeń na domowej kanapie.

Kampania „Filmy smakują lepiej z Lay’s” prowadzona jest we wszystkich kanałach komunikacji – od telewizji ze ścieżką dźwiękową pochodzącą z utworu „Don’t Worry” zespołu Madcon, po kreacje internetowe na portalach społecznościowych (Facebook, YouTube czy Instagram), a także portale filmowe. Całość dopełniają działania influencerskie na TikToku oraz aktywacja konsumencka w filmowym klimacie na profilach twórców internetowych, w tym m.in. Jakoba Kosela oraz Michała Mikołajczaka. Zaplanowano też dystrybucję materiałów POS w sklepach w całej Polsce.

W ramach kampanii promowane są dwa nowe warianty smakowe chipsów z limitowanej edycji. To Roasted Chicken (o smaku pieczonego kurczaka) oraz Cheese & Ham (o smaku szynkowo-serowym).

  • Adaptacja spotu telewizyjnego: BBDO Warszawa
  • Strategia internetowa, koncept kreatywny i kampania w mediach społecznościowych: VMLY&R
  • Komunikacja w mediach: Questia Communications Management Consultants
  • Planowanie i zakup mediów oraz współpraca z influencerami: Media Direction OMD
  • 2
Kampania promująca chipsy Lay’s

Kampania promująca chipsy Lay’s

Kampania promująca chipsy Lay’s

19 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.02.2021

Marki o żeńskich nazwach mają rynkową przewagę. Wyniki badania

Co wspólnego mają ze sobą marki Nike, Coca-Cola i Disney? Wszystkie mają nazwy językowo żeńskie*. Jak pokazuje badanie**, firmy zajmujące najwyższe pozycje na liście Interbrand „Global Top Brands” w ciągu ostatnich dwudziestu lat mają średnio częściej nazwy żeńskie niż firmy z niższych pozycji. Nazwy żeńskie pod względem językowym niosą bowiem ze sobą ciepło, czyli wartości takie jak dobroduszność i szczerość.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.02.2021

Jak marki przygotowują się do postpandemicznego nastawienia konsumentów? Analiza firmy Carat

W czasie pandemii prowadzimy znacznie bardziej zdystansowane życie, przebywając w domu przez większość czasu. Praca zdalna, e-zakupy i spotkania towarzyskie w czterech ścianach zastąpiły chodzenie do biur, sklepów i miejsc rozrywki. Marki nieustannie muszą dostosowywać się do tego nowego stylu życia, próbując zrozumieć, w jaki sposób mogą nadal być częścią życia konsumentów. Firma Carat przeanalizowała, jakie działania prowadzą do sukcesu.