Chipsy Lay’s promowane jako towarzysz domowych seansów filmowych - Marketing przy Kawie
Chipsy Lay’s promowane jako towarzysz domowych seansów filmowych
  • 1
  • 2
19.02.2021

Chipsy Lay’s promowane jako towarzysz domowych seansów filmowych

Trwa 4. edycja kampanii promocyjnej „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejny producent chipsów ziemniaczanych, firma PepsiCo, przekonuje Polaków, że najlepsze wrażenia podczas oglądania filmów zapewniają przekąski marki Lay’s.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55459 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.02.2021

Marki o żeńskich nazwach mają rynkową przewagę. Wyniki badania

Co wspólnego mają ze sobą marki Nike, Coca-Cola i Disney? Wszystkie mają nazwy językowo żeńskie*. Jak pokazuje badanie**, firmy zajmujące najwyższe pozycje na liście Interbrand „Global Top Brands” w ciągu ostatnich dwudziestu lat mają średnio częściej nazwy żeńskie niż firmy z niższych pozycji. Nazwy żeńskie pod względem językowym niosą bowiem ze sobą ciepło, czyli wartości takie jak dobroduszność i szczerość.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.02.2021

Jak marki przygotowują się do postpandemicznego nastawienia konsumentów? Analiza firmy Carat

W czasie pandemii prowadzimy znacznie bardziej zdystansowane życie, przebywając w domu przez większość czasu. Praca zdalna, e-zakupy i spotkania towarzyskie w czterech ścianach zastąpiły chodzenie do biur, sklepów i miejsc rozrywki. Marki nieustannie muszą dostosowywać się do tego nowego stylu życia, próbując zrozumieć, w jaki sposób mogą nadal być częścią życia konsumentów. Firma Carat przeanalizowała, jakie działania prowadzą do sukcesu.