Chery rozstrzygnął przetarg Omoda & Jaecoo - Marketing przy Kawie
Chiński koncern motoryzacyjny Chery rozstrzygnął przetarg mediowy marki Omoda & Jaecoo
  • 0
  • 2
4.11.2024

Chiński koncern motoryzacyjny Chery rozstrzygnął przetarg mediowy marki Omoda & Jaecoo

Przetarg Chery na obsługę marki Omoda & Jaecoo wygrał Omnicom Media Group. Współpraca obejmuje obsługę mediowo-kreatywną launchu dwóch modeli na polskim rynku oraz jej kontynuację we wszystkich mediach.

Pierwsza kampania modeli Omoda 5 i Jaecoo 7 właśnie startuje, a jej główna część potrwa do końca roku. Obejmuje szerokozasięgowe działania OOH i DOOH oraz digital (display i wideo). Agencja wsparła klienta w zakresie realizacji materiałów kreatywnych oraz płatnych działań public relations wokół wydarzenia wprowadzającego markę na polski rynek pod koniec września.

– Wprowadzenie z sukcesem nowej marki samochodów na rynek jest ogromnym przedsięwzięciem marketingowym, wymagającym zaangażowania mediów i przygotowania odpowiedniej komunikacji. Bardzo się cieszymy, że w tym kluczowym obszarze naszym partnerem został Omnicom Media Group. Wspólnie z zespołem Omnicom będziemy pracować nad tym, aby budować świadomość i wizerunek marki Omoda & Jaecoo w Polsce, zapraszając klientów do odwiedzania salonów dealerskich oraz testowania nowoczesnych i komfortowych samochodów naszej marki – powiedziała Paulina Tycner, brand manager Omoda & Jaecoo.

Chińskie plany ogłoszone rok temu zakładały mocne wejście do Polski. Omoda w ciągu pięciu lat planowała zdobyć 5 proc. rynku. Dla porównania, Kia w pierwszym kwartale ubiegłego roku miała 7 proc. udziału w rynku. Nieoficjalnie informowano wtedy, że samochody Omody mają kosztować około 140 tys. zł i mieć pięcioletnią gwarancję.

  • 2
Chery rozstrzygnął polski przetarg mediowy marek Omoda i Jaecoo

Chery rozstrzygnął polski przetarg mediowy marek Omoda i Jaecoo

Chiński koncern motoryzacyjny Chery polski rozstrzygnął przetarg mediowy marek Omoda i Jaecooo

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 listopada 2024