- 0
- 2
Chiński koncern motoryzacyjny Chery rozstrzygnął przetarg mediowy marki Omoda & Jaecoo
Przetarg Chery na obsługę marki Omoda & Jaecoo wygrał Omnicom Media Group. Współpraca obejmuje obsługę mediowo-kreatywną launchu dwóch modeli na polskim rynku oraz jej kontynuację we wszystkich mediach.
Pierwsza kampania modeli Omoda 5 i Jaecoo 7 właśnie startuje, a jej główna część potrwa do końca roku. Obejmuje szerokozasięgowe działania OOH i DOOH oraz digital (display i wideo). Agencja wsparła klienta w zakresie realizacji materiałów kreatywnych oraz płatnych działań public relations wokół wydarzenia wprowadzającego markę na polski rynek pod koniec września.
– Wprowadzenie z sukcesem nowej marki samochodów na rynek jest ogromnym przedsięwzięciem marketingowym, wymagającym zaangażowania mediów i przygotowania odpowiedniej komunikacji. Bardzo się cieszymy, że w tym kluczowym obszarze naszym partnerem został Omnicom Media Group. Wspólnie z zespołem Omnicom będziemy pracować nad tym, aby budować świadomość i wizerunek marki Omoda & Jaecoo w Polsce, zapraszając klientów do odwiedzania salonów dealerskich oraz testowania nowoczesnych i komfortowych samochodów naszej marki – powiedziała Paulina Tycner, brand manager Omoda & Jaecoo.
Chińskie plany ogłoszone rok temu zakładały mocne wejście do Polski. Omoda w ciągu pięciu lat planowała zdobyć 5 proc. rynku. Dla porównania, Kia w pierwszym kwartale ubiegłego roku miała 7 proc. udziału w rynku. Nieoficjalnie informowano wtedy, że samochody Omody mają kosztować około 140 tys. zł i mieć pięcioletnią gwarancję.
- 2