Chief growth officer Publicisu przewiduje, że reklamy w ciągu najbliższych 5 lat będą docierać do konsumentów o około 30% rzadziej
  • 0
  • 0
6.02.2018

Chief growth officer Publicisu przewiduje, że reklamy w ciągu najbliższych 5 lat będą docierać do konsumentów o około 30% rzadziej

Rishad Tobaccowala, chief growth officer Publicis Group przewiduje, że możliwość docierania z reklamą do konsumentów zmniejszy się w ciągu następnych pięciu lat o 20–30%. Wpłynie na to wiele czynników. Przede wszystkim to, że dla większości odbiorców kontakt z reklamami jest po prostu przykry.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andersen

6 lat temu

Jeśli już, zmieni się model konsumpcji reklam.
Płacący za NF widz, będzie widział marki i produkty w filmie czy serialu i wchłaniał komunikat reklamowy niemal niezauważalnie.

6 lutego 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
6.02.2018

Firma promuje się sprzecznie z dobrymi obyczajami? Ujawnimy dane kierownictwa – zapowiada Stowarzyszenie Twoja Sprawa

Do blisko stu największych agencji reklamowych w Polsce zostały rozesłane listy polecone. Ich nadawcą jest Stowarzyszenie Twoja Sprawa. Organizacja informuje w nich, że od 2018 r. wprowadza zasadę publicznego informowania o osobach sprawujących funkcje kierownicze u tych reklamodawców, którzy będą podejmować działania marketingowe i promocyjne sprzeczne z dobrymi obyczajami. Zwłaszcza jeśli będą one godzić w interes dzieci i młodzieży.