Chief brand officer P&G przewiduje, że wszystkie reklamy będą zawierać „jakąś formę treści cyfrowych”
  • 0
  • 1
21.01.2021

Chief brand officer P&G przewiduje, że wszystkie reklamy będą zawierać „jakąś formę treści cyfrowych”

W przyszłości wszystkie reklamy będą zawierały „jakąś formę cyfrowego komponentu”, przewiduje Marc Pritchard, dyrektor ds. marki w Procter & Gamble.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 stycznia 2021

20 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2021

Pandemia sztucznie napompowała e-sklepy? Duża część Polaków zapowiada powrót do tradycyjnego handlu – badanie UCE Research i Syno Poland

Jak wynika z badania „Przyszłość sektora e-commerce w 2021 r.”, podczas pandemii blisko 1/3 Polaków w dużej części zastąpiła zakupy stacjonarne internetowymi. 1/4 w niewielkim stopniu wdrożyła taką praktykę. Kilka procent zaczęło w pełni korzystać z e-sklepów. Najczęstszym powodem zmian były względy bezpieczeństwa oraz brak dostępu do tradycyjnych placówek. Jednak raport nie jest do końca optymistyczny dla branży. Ponad połowa badanych zamierza bowiem wrócić do tradycyjnego handlu po ustąpieniu ograniczeń.