Chevrolet Captiva na lotniskach
  • 0
  • 1
16.08.2007

Chevrolet Captiva na lotniskach

Rusza nowatorska kampania ambientowa nowego modelu Chevroleta. To pierwsza taka realizacja w Polsce. Jej innowacyjność polega tym, że reklamę umieszczono w kontekście nietypowego miejsca w przestrzeni lotniska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Rufii

17 lat temu

Zero nowatorstwa

Jak czytam że jest to nowatorska kampania to serce mi sie kraje co najmniej dwie firmy dokonywały juz nie tyle podobnej co identycznej prezentacji swojego samochodu (jedną z nich byl VW) Ta sama forma, to samo miejsce, ten sam kocept. SŁABE bo mało nowatorskie.

Rozwiń komentarze

16 sierpnia 2007

14 sierpnia 2007