- 0
- 1
Cherrissimo i kampania „Daj się oczarować” z Katarzyną Glinką
Marka pralin Cherrissimo (Mieszko) rozpoczęła kampanię pod hasłem „Daj się oczarować”. Ambasadorką marki jest aktorka Katarzyna Glinka.
Kampania prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w mediach społecznościowych. Promuje praliny będące połączeniem wiśni zatopionej w nadzieniu alkoholowym z dodatkiem soku wiśniowego, pokryte czekoladą. Gwiazdą działań pod hasłem „Daj się oczarować” została Katarzyna Glinka, aktorka teatralna i filmowa.
Wyświetl ten post na Instagramie
– Połączenie odcieni różu i czerwieni daje efekt świeżości. Dodaje nowoczesności. Wyłamaliśmy się w ten sposób z kodów wizualnych kategorii. Zachowaliśmy klasę i elegancję, które są charakterystyczne dla Cherrissimo, jednocześnie rezygnując z dosłowności kompozycji i samej fotografii – mówi Roksana Wantulok, art directorka w agencji Ancymony.
Właśnie ta agencja po wygranym przetargu zajęła się doborem ambasadorki, konceptem kreatywnym, realizacją sesji zdjęciowej i przygotowaniem key visuala. Autorką zdjęć jest Weronika Kosińska. Katarzyna Glinka wspiera kampanię w swoich kanałach social media. Za media odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker.
- 1