„Checkout w polskich sklepach internetowych” – badanie Idealo.pl - Marketing przy Kawie
„Checkout w polskich sklepach internetowych” – badanie Idealo.pl
  • 0
  • 4
17.06.2015

„Checkout w polskich sklepach internetowych” – badanie Idealo.pl

Powodów, dla których klienci e-sklepów porzucają koszyki, jest wiele. Część z nich odstrasza sama wizja konieczności rejestracji na kolejnej stronie internetowej. Innym powodem może być zbyt skomplikowany proces zamówienia. Porównywarka cen Idealo.pl przyjrzała się najczęstszym przeszkodom na drodze do pomyślnego sfinalizowania zamówienia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 czerwca 2015

16 czerwca 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
16.06.2015

Kupując narzędzia ogrodnicze, konsumenci kierują się radami sprzedawcy – ARC Rynek i Opinia

Właściciele ogrodów i działek bardzo często szukają fachowej porady w zakresie wyboru narzędzi ogrodowych bezpośrednio w sklepach specjalistycznych. Wybierając mechaniczne narzędzia ogrodnicze, kupujący przede wszystkim zwracają uwagę na markę. Najbardziej znaną jest Stihl. Najczęściej kupowane narzędzie mechaniczne to kosiarka – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.