„Chciałbyś być wszędzie...” – ruszyła kampania wizerunkowa PZU
  • 1
  • 1
8.12.2020

„Chciałbyś być wszędzie…” – ruszyła kampania wizerunkowa PZU

6 grudnia ruszyła kampania wizerunkowa PZU. Działania pod hasłem „Chciałbyś być wszędzie…” prowadzone są w telewizji, Internecie, w tym w social media oraz za pośrednictwem materiałów POS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51060 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

8 grudnia 2020

7 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2020

Dzięki wydatkom na reklamę wideo oraz e-commerce globalny rynek reklamy wraca do formy szybciej, niż zakładano. Analiza agencji Zenith

Obecnie szacowany spadek wydatków na reklamę w 2020 r. wyniesie 7,5%. To mniej w porównaniu z lipcową prognozą zakładającą spadek o 9,1%. Sytuacja na rynku polskim jest nieco gorsza – najświeższe estymacje Zenithu zakładają spadek wydatków reklamowych o 9,3% względem roku poprzedniego. Przesunięcie globalnych wydatków reklamowych w kierunku reklamy e-commerce przyczyni się do globalnego wzrostu reklamy internetowej o 1,4%.