„Chcemy bawić się dalej” – TVN7 zachęca do pisania skarg do KRRiT w sprawie nieprzedłużenia koncesji
  • 1
  • 1
10.02.2022

„Chcemy bawić się dalej” – TVN7 zachęca do pisania skarg do KRRiT w sprawie nieprzedłużenia koncesji

Rozpoczęła się kampania informacyjna związana z koncesją dla TVN7. W spocie gwiazdy stacji zapraszają do wspólnej zabawy, a także przypominają, że kanał rozrywkowy może niedługo zakończyć nadawanie. Kampania została zainicjowana przez nadawcę w związku z przedłużającym się procesem rekoncesyjnym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51881 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Arian

5 miesięcy temu

Moim zdaniem trzeba nieustająco zapraszać do programów przedstawicieli rządzącej koalicji. I pozwolić im kłamać na wizji.
To prosta droga do szczęśliwego zakończenia procesu odnowienia koncesji.

 

10 lutego 2022

9 lutego 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
9.02.2022

„Wygodny parking, szerokie alejki i kasy samoobsługowe” – Lidl zachęca do zakupów w swoich sklepach

Co skłania nas do robienia zakupów w jednym konkretnym sklepie? Czy głównym powodem jest lokalizacja, niskie ceny, a może świeżość produktów i szeroki asortyment? W nowej kampanii sieć Lidl Polska przekonuje, że oprócz atrakcyjnych ofert cenowych proponuje klientom szereg innych udogodnień, które sprawiają, że kupujący z chęcią powrócą do jej sklepów.