CGS dla Curtis Healthcare
  • 0
  • 1
28.03.2006

CGS dla Curtis Healthcare

Agencja reklamowa CGS studio przygotowała koncepcję kreatywną nowej kampanii preparatu Slow-Mag B6, którego producentem jest firma farmaceutyczna Curtis Healthcare. Kampania skierowana do kobiet w ciąży jest pierwszym tego typu działaniem na rynku preparatów magnezowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.03.2006

Wielkanoc z Prymatem

Prymat, wiodący producent przypraw w Polsce, przygotował dla swoich konsumentów książeczkę z dwunastoma przepisami na popularne potrawy wielkanocne. W ramach animacji przy półce sklepowej, książeczki z przepisami Prymatu rozdawane będą w hipermarketach i większych supermarketach na terenie całej Polsce. Wspólnie z Prymatem konsumenci będą mieli okazję spróbować swoich sił przy przygotowaniu popularnych potraw wielkanocnych, a wśród nich, między innymi, zupy chrzanowej, jajek faszerowanych łososiem czy pstrąga w galarecie.

27 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2006

Pierwsze urodziny City Young

Clear Channel Poland jako pierwsza firma reklamy zewnętrznej wprowadziła na polski rynek sieć dedykowaną - City Young, skierowaną do młodzieży. Sieć zapewnia skuteczne i bezpośrednie dotarcie do konsumentów w wieku 15 – 24 lata. Składa się z 550 powierzchni citylightów Clear Channel Poland w 8 głównych aglomeracjach miejskich. Sieć City Young powstała w oparciu o staranną analizę otoczenia wszystkich lokalizacji nośników citylight w największych miastach Polski. Precyzyjnie określono miejsca, które zapewniają kontakt z młodymi ludźmi.