- 4
- 1
Cezary Pazura i Pascal Brodnicki głosami w reklamach eSky
W jesiennej kampanii „City break to my” firmy turystycznej eSky głosy gwiazd kina i show-biznesu poprowadzą odbiorców przez świat city breaków dopasowanych do różnego stylu podróżowania.
Jesienna kampania eSky promuje oferty pakietów dynamicznych, które łączą lot i hotel w jednej rezerwacji. Wszystkie są pogrupowane w kategorie tematyczne takie jak:
- Zwiedzanie,
- W męskim stylu,
- Smakowanie,
- Błogie lenistwo na plaży,
- Rodzinne i bajkowe podróże,
- Natura.
Narratorami w spotach są:
- Cezary Pazura (aktor, reżyser i producent),
- Pascal Brodnicki (francusko-polski kucharz i bloger kulinarny),
- gwiazdy programów telewizyjnych oraz twórcy bajek.
Spędź noc w hotelu w Amsterdamie, gdzie winda nie jeździ w bok
Poczuj délicieux smak hiszpańska paella pełnej intensywnych aromatów
Daj nurka w clear water na Malcie
Wyginaj śmiało ciało na cypryjskich plażach
– Poprzez oferty zaspokajające różne potrzeby konkretnych grup i odpowiadające ich stylowi podróżowania pokazujemy, że jesteśmy ekspertami w obszarze city breaków. Ten pomysł pozwoli nam wyróżnić się na tle podobnej do siebie i przewidywalnej komunikacji większości marek podróżniczych w Polsce. Dzięki tak sprofilowanemu przekazowi jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom klientów. Bo wiemy, czego oczekują od swoich podróży – wyjaśnia Katarzyna Hauton, group brand manager w eSky.pl.
Kampania prowadzona będzie w digitalowych kanałach takich jak YouTube, platformy VOD, media społecznościowe, banery w Google Display Network. Także offline z użyciem wielkoformatowych siatek w Warszawie i Katowicach, jak i billboardów w okolicach wybranych polskich lotnisk.
Pozostałe działania wspierające sprzedaż pakietów City Break firma poprowadzi też w innych krajach. W tym w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji i na Węgrzech.
Pomysł kreatywny na kampanię opracował wewnętrzny dział marketingu eSky we współpracy z agencją Pro Loko. Zakup mediów realizowany jest in-house przez eSky ze wsparciem domu mediowego Starcom.
- 1