eSky z kampanią „City break to my” - Marketing przy Kawie
Cezary Pazura i Pascal Brodnicki głosami w reklamach eSky
  • 4
  • 1
29.08.2024

Cezary Pazura i Pascal Brodnicki głosami w reklamach eSky

W jesiennej kampanii „City break to my” firmy turystycznej eSky głosy gwiazd kina i show-biznesu poprowadzą odbiorców przez świat city breaków dopasowanych do różnego stylu podróżowania.

Jesienna kampania eSky promuje oferty pakietów dynamicznych, które łączą lot i hotel w jednej rezerwacji. Wszystkie są pogrupowane w kategorie tematyczne takie jak:

  • Zwiedzanie,
  • W męskim stylu,
  • Smakowanie,
  • Błogie lenistwo na plaży,
  • Rodzinne i bajkowe podróże,
  • Natura.

Narratorami w spotach są:

  • Cezary Pazura (aktor, reżyser i producent),
  • Pascal Brodnicki (francusko-polski kucharz i bloger kulinarny),
  • gwiazdy programów telewizyjnych oraz twórcy bajek.

Spędź noc w hotelu w Amsterdamie, gdzie winda nie jeździ w bok

Poczuj délicieux smak hiszpańska paella pełnej intensywnych aromatów

Daj nurka w clear water na Malcie

Wyginaj śmiało ciało na cypryjskich plażach

– Poprzez oferty zaspokajające różne potrzeby konkretnych grup i odpowiadające ich stylowi podróżowania pokazujemy, że jesteśmy ekspertami w obszarze city breaków. Ten pomysł pozwoli nam wyróżnić się na tle podobnej do siebie i przewidywalnej komunikacji większości marek podróżniczych w Polsce. Dzięki tak sprofilowanemu przekazowi jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom klientów. Bo wiemy, czego oczekują od swoich podróży – wyjaśnia Katarzyna Hauton, group brand manager w eSky.pl.

Kampania prowadzona będzie w digitalowych kanałach takich jak YouTube, platformy VOD, media społecznościowe, banery w Google Display Network. Także offline z użyciem wielkoformatowych siatek w Warszawie i Katowicach, jak i billboardów w okolicach wybranych polskich lotnisk.

Pozostałe działania wspierające sprzedaż pakietów City Break firma poprowadzi też w innych krajach. W tym w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji i na Węgrzech.

Pomysł kreatywny na kampanię opracował wewnętrzny dział marketingu eSky we współpracy z agencją Pro Loko. Zakup mediów realizowany jest in-house przez eSky ze wsparciem domu mediowego Starcom.

  • 1
Cezary Pazura i Pascal Brodnicki głosami w reklamach eSky

Cezary Pazura i Pascal Brodnicki głosami w reklamach eSky

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 sierpnia 2024

28 sierpnia 2024