eSky z kampanią „City break to my” - Marketing przy Kawie
Cezary Pazura i Pascal Brodnicki głosami w reklamach eSky
  • 4
  • 1
29.08.2024

Cezary Pazura i Pascal Brodnicki głosami w reklamach eSky

W jesiennej kampanii „City break to my” firmy turystycznej eSky głosy gwiazd kina i show-biznesu poprowadzą odbiorców przez świat city breaków dopasowanych do różnego stylu podróżowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56053 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 sierpnia 2024

28 sierpnia 2024