Centrum Nauki Kopernik kolejny rok z BrainJuice Group
  • 0
  • 1
9.03.2017

Centrum Nauki Kopernik kolejny rok z BrainJuice Group

Centrum Nauki Kopernik przedłużyło umowę z BrainJuice Group. Agencja będzie kontynuować działania rozpoczęte w 2016 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2017

Autentyczność, wspólnotowość, zrównoważony rozwój – determinanty rozwoju marketingu w najbliższych latach

Foresight kulturowy to przewidywanie nadchodzących zmian w wartościach, aspiracjach oraz wzorcach konsumpcji związanych z kulturą dnia codziennego. Jak wynika z raportu „Foresight kulturowy 2025”, przygotowanego przez Stratosferę by Deloitte, w ciągu najbliższych 5–10 lat najmocniejszy wpływ na przekaz marketingowy i relacje z konsumentami będą miały: akcentowanie dbałości o środowisko, potrzeba autentyczności oraz wspólnotowości.