- 0
- 1
Centralny Port Komunikacyjny wybrał agencję public relations
Agencja Lighthouse odpowiada za opracowanie kompleksowej strategii komunikacji oraz komunikacji kryzysowej Centralnego Portu Komunikacyjnego. Do zakresu obowiązków wchodzi również bieżące doradztwo w sytuacjach kryzysowych.
Centralny Port Komunikacyjny (CPK) to jedna z największych inwestycji infrastrukturalnych w Europie. Celem jest stworzenie nowoczesnego systemu transportowego integrującego obszar:
- lotniczy,
- kolejowy,
- drogowy.
Zadaniem Lighthouse jest opracowanie kompleksowej strategii komunikacji projektu na lata 2025–2027, która pozwoli na skuteczne wyjaśnienie roli i charakteru inwestycji.
Agencja przeprowadzi m.in. badania opinii publicznej na temat społecznego odbioru inwestycji. Opracuje również strategię komunikacji kryzysowej w kluczowych dla spółki obszarach. Zapewni także bieżące wsparcie w sytuacjach kryzysowych.
– CPK to jedna z najbardziej złożonych inwestycji realizowanych dziś w Europie. W związku z tym działania komunikacyjne wokół niej muszą być bardzo precyzyjnie zaplanowane. Kluczowe jest zrozumienie potrzeb i oczekiwań komunikacyjnych różnych grup interesariuszy, stworzenie jasnego przekazu oraz budowanie dialogu na wszystkich płaszczyznach projektu – mówi Jarosław Bańda, dyrektor zarządzający w Lighthouse.
Umowę zawarto na początku kwietnia i będzie ona obowiązywała do końca roku. Agencja została wybrana w drodze przetargu. Za realizację działań odpowiada zespół pod kierownictwem Michała Kwietniewskiego, unit directora.
- 1