Centralny Port Komunikacyjny wybrał agencję public relations- Marketing przy Kawie
Centralny Port Komunikacyjny wybrał agencję public relations
  • 0
  • 1
28.04.2025

Centralny Port Komunikacyjny wybrał agencję public relations

Agencja Lighthouse odpowiada za opracowanie kompleksowej strategii komunikacji oraz komunikacji kryzysowej Centralnego Portu Komunikacyjnego. Do zakresu obowiązków wchodzi również bieżące doradztwo w sytuacjach kryzysowych.

Centralny Port Komunikacyjny (CPK) to jedna z największych inwestycji infrastrukturalnych w Europie. Celem jest stworzenie nowoczesnego systemu transportowego integrującego obszar:

  • lotniczy,
  • kolejowy,
  • drogowy.

Zadaniem Lighthouse jest opracowanie kompleksowej strategii komunikacji projektu na lata 2025–2027, która pozwoli na skuteczne wyjaśnienie roli i charakteru inwestycji.

Agencja przeprowadzi m.in. badania opinii publicznej na temat społecznego odbioru inwestycji. Opracuje również strategię komunikacji kryzysowej w kluczowych dla spółki obszarach. Zapewni także bieżące wsparcie w sytuacjach kryzysowych.

– CPK to jedna z najbardziej złożonych inwestycji realizowanych dziś w Europie. W związku z tym działania komunikacyjne wokół niej muszą być bardzo precyzyjnie zaplanowane. Kluczowe jest zrozumienie potrzeb i oczekiwań komunikacyjnych różnych grup interesariuszy, stworzenie jasnego przekazu oraz budowanie dialogu na wszystkich płaszczyznach projektu – mówi Jarosław Bańda, dyrektor zarządzający w Lighthouse.

Umowę zawarto na początku kwietnia i będzie ona obowiązywała do końca roku. Agencja została wybrana w drodze przetargu. Za realizację działań odpowiada zespół pod kierownictwem Michała Kwietniewskiego, unit directora.

  • 1
Agencja Lighthouse odpowiada za public relations Centralnego Portu Komunikacyjnego

Agencja Lighthouse odpowiada za public relations Centralnego Portu Komunikacyjnego

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 kwietnia 2025

27 kwietnia 2025

25 kwietnia 2025