CD Projekt Red wybrał Havas Media do obsługi mediowej kampanii promującej „Cyberpunk 2077”
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
14.10.2020

CD Projekt Red wybrał Havas Media do obsługi mediowej kampanii promującej „Cyberpunk 2077”

W przeglądzie ofert na obsługę mediową kampanii offline promującej grę „Cyberpunk 2077” studia CD Projekt Red wygrała agencja Havas Media. Będzie odpowiedzialna za planowanie, optymalizację i zakup mediów.

Gra jest jedną z najbardziej wyczekiwanych globalnych premier 2020 r. w branży rozrywki cyfrowej. Działania mediowe obejmujące media płatne – głownie ATL, zaplanowane są na listopad  2020 r. Sama gra pojawi się w sklepach 19 listopada.

To zwycięstwo jest dla nas ważne, nie tylko z oczywistych względów biznesowych, ale też ze względu na możliwość udziału w tak prestiżowym projekcie, ogromnie wyczekiwanym przez fanów z całego świata. Dlatego podeszliśmy do niego zupełnie niestandardowo, myśląc o całej kampanii w modelu 360 stopni. Przygotowana strategia doskonale wpisała się w oczekiwania klienta, a tym samym w sam produkt. Rozwiązania były dopasowane do charakteru gry – kontekstowe i wykorzystujące elementy charakterystyczne dla projektu.

Komplementarnie do strategii zaprezentowaliśmy w pełni transparentne rozwiązania w kwestiach kosztów oraz zespołu. Co ważne, cały proces przetargowy, od momentu zapoznania z briefem, aż po prezentację przed klientem, odbył się zdalnie w warunkach kwarantanny, co było dla nas również ciekawym doświadczeniem – mówi Renata Wasiak-Sosnowska, COO Havas Media Group.

  • 1
CD Projekt Red wybrał Havas Media

Kto zaplanuje media do kampanii gry „Cyberpunk 2077”? CD Projekt Red wybrał Havas Media

14 października 2020

13 października 2020