CCC wybrało MediaHub Poland do międzynarodowych działań w social media
  • 0
  • 1
31.08.2022

CCC wybrało MediaHub Poland do międzynarodowych działań w social media

Dom mediowy MediaHub Poland wygrał przetarg na obsługę social media marek grupy CCC SA w regionie. Oznacza to kontynuację współpracy w zakresie obsługi w mediach społecznościowych.

Nowy kontrakt obowiązuje do początku 2023 r. Dotyczy kampanii brandingowych CCC w Rumunii, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Bułgarii, Słowenii, Serbii oraz na Węgrzech. Także promocji postów ongoing w Polsce dla CCC i marek Jenny Fairy, Gino Rossi, Sprandi, Lasocki na platformach Facebook, Instagram i TikTok. Po stronie MediaHub koordynuje je Marek Fordoński, head of paid social i jego zespół.

CCC SA jest jedną z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie Środkowej. Należy do niej 950 sklepów w regionie. Dzięki grupie eObuwie.pl buty CCC można kupić niemal w całej Europie – od Hiszpanii do Polski i od Szwecji do Grecji. W 2021 r. grupa CCC sprzedała 60 mln par obuwia.

  • 1
CCC wybrało MediaHub Poland

CCC wybrało MediaHub Poland do działań social media w regionie

31 sierpnia 2022