0 1 29.03.2012Castorama z agencją interaktywnąmarketing społecznościowyAgencja The Digitals rozpoczęła współpracę z siecią sklepów Castorama.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56228 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 29.03.2012Wiosenna kampania Sharp Big Aquos29 marca rozpoczyna się kampania reklamowa najnowszych telewizorów Sharp – Big Aquos, czyli modeli o przekątnych ekranu 60’’, 70’’ i 80’’. Kampania „Wielki futbol na dużym ekranie” potrwa do końca maja i prowadzona będzie w Internecie, telewizji oraz wybranych tytułach prasowych.
0 1 0 29.03.2012„Pokaż język!” – kinowa kampania ŻywcaWe wszystkich kinach Cinema City i Helios ruszyła kampania dotycząca konkursu organizowanego przez producenta piwa Żywiec. Akcja obejmuje 10-sekundowy spot oraz promocję off-screen. Spot wyświetlany będzie przez 4 tygodnie w blokach reklamowych przed wszystkimi filmami męskimi.
0 1 0 29.03.2012Polski projekt dla Adobe najlepszą internetową kampanią B2B wg Internet Advertising Competition Awards 2012Kampania B2B „Mobiliusz”, zrealizowana przez agencję social media Think Kong dla Adobe Polska, została nagrodzona w amerykańskim konkursie reklamy online IAC Awards 2012. Jury nagrodziło „Mobiliusza” w trzech kategoriach: Best B2B Online Campaign, Best Education Online Campaign i jako najlepszą kampanię internetową adresowaną do małych firm.
0 1 0 29.03.2012Crédit Agricole Bank Polska ogłasza przetarg na obsługę reklamowąCrédit Agricole Bank Polska ogłosił przetarg na obsługę full service w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej. Zwycięska agencja będzie zajmować się działaniami ATL i BTL marki Crédit Agricole oraz wsparciem poszczególnych linii produktowych banku.