Castorama Polska wybrała dom mediowy MediaHub - Marketing przy Kawie
Castorama Polska wybrała dom mediowy MediaHub
  • 0
  • 1
20.01.2025

Castorama Polska wybrała dom mediowy MediaHub

Castorama Polska rozstrzygnęła proces przetargowy na wybór nowego domu mediowego. Zwycięzcą została agencja MediaHub, która przez najbliższe trzy lata będzie odpowiedzialna za planowanie strategii mediowej oraz zakup mediów dla marki.

Przetarg rozpoczął się w październiku ubiegłego roku. Wzięły w nim udział trzy domy mediowe. Nowa współpraca obejmie kompleksowe działania w zakresie budowania i realizacji strategii mediowej oraz zakupu mediów. Decyzja o przeprowadzeniu przetargu wpisuje się w politykę firmy Castorama Polska, zakładającą regularny przegląd partnerów biznesowych. Umowę podpisano na trzy lata.

Castorama Polska wybrała MediaHub

Castorama Polska wybrała MediaHub

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 stycznia 2025