„Cash Empire Tycoon” – PKO BP uruchomił grę w Fortnite - Marketing przy Kawie
„Cash Empire Tycoon” – PKO BP uruchomił grę w Fortnite
  • 0
  • 1
10.03.2025

„Cash Empire Tycoon” – PKO BP uruchomił grę w Fortnite

Gra „Cash Empire Tycoon” ma charakter strategiczny. Grający zdobywa fundusze, zarządza budżetem i buduje bazę. Sezon będzie trwał 2 miesiące.

PKO BP wykorzystuje rozrywkę do edukacji finansowej w jednej z najpopularniejszych gier na świecie. W grze „Cash Empire Tycoon” uczestnicy mają rozwinąć umiejętność strategicznego myślenia oraz nauczyć się zaradności i podejmowania decyzji.

Gra ma za zadanie budować świadomość marki PKO BP wśród najmłodszych oraz umacniać jego wizerunek

Kluczowym miejscem mapy jest PKO Rotunda, w której gracz zaczyna rozgrywkę i zdobywa pierwsze pieniądze. Następnie otrzymuje działkę, na której rozpoczyna rozwój swojej bazy. Aby szybciej ulepszyć bazę, gracze mogą korzystać z produktów finansowych dostępnych w PKO Rotundzie:

  • pożyczek,
  • kont oszczędnościowych,
  • lokat.

Bank nie sprzedaje w grze żadnych produktów finansowych.

Na mapie są ponadto:

  • zadania poboczne, za wykonanie których gracz otrzymuje specjalne bonusy,
  • sklepy z ubraniami, pojazdami i ulepszeniami.

– Gaming to rozrywka, ale także przestrzeń wartościowych doświadczeń i edukacji. Nasza obecność w Fortnite to strategiczny krok w stronę młodego pokolenia. Kluczowym elementem tego projektu jest współtworzenie i współdziałanie. Angażujemy graczy, influencerów oraz pracowników banku w rozwój rozgrywki, aby finalna wersja była interesująca i wartościowa. Budujemy nie tylko wciągającą mechanikę gry, ale także uczymy się współpracować, by doświadczenia graczy były jak najlepsze. Wierzymy, że przyjazna bankowość musi istnieć w codziennych kontekstach ludzi. Wejście do świata Fortnite to kolejny krok w tę stronę – wyjaśnia Piotr Kostrzewa-Zalewski, dyrektor Biura Innowacji w PKO Banku Polskim.

Gra PKO Banku Polskiego jest stworzona w trybie kreatywnym Fortnite

Oznacza to, że jest strategiczną grą finansową (edukacja ekonomiczna) w modelu tycoon. Nie ma w niej eliminacji innych graczy. Rozgrywka opiera się na zdobywaniu funduszy, zarządzaniu budżetem i rozbudowie bazy. Jedyna forma „walki” jest w jednej z misji pobocznych, w której gracze eliminują zombie atakujące budynek.

„Cash Empire Tycoon” promować będą influencerzy gamingowi:

  • Jacob,
  • SzamanFN,
  • Matek,
  • Smarte,
  • Bezni,
  • Setty.

Przy tworzeniu gry bank współpracował z inStreamly oraz jej partnerami: Creative Minds i A41.gg. Agencja odpowiada za development gry, promocję i współpracę z influencerami.

„Cash Empire Tycoon” – edukacyjna gra PKO BP w Fortnite

„Cash Empire Tycoon” – edukacyjna gra PKO BP w Fortnite

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 marca 2025