Carte d’Or namawia do wyznawania uczuć - Marketing przy Kawie
Carte d’Or namawia do wyznawania uczuć
  • 0
  • 1
26.04.2013

Carte d’Or namawia do wyznawania uczuć

W maju i czerwcu w sześciu miastach Polski przeprowadzone zostaną akcje „Drzewa miłości”, promujące lody Carte d’Or (Unilever). Powstaną strefy, w których pary będą mogły wyrażać swoje uczucia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55347 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 kwietnia 2013

25 kwietnia 2013