Carrefour zainicjował na TikToku zabawę i konkurs #SzkołaCarrefoura - Marketing przy Kawie
Carrefour zainicjował na TikToku zabawę i konkurs #SzkołaCarrefoura
  • 1
  • 1
24.08.2021

Carrefour zainicjował na TikToku zabawę i konkurs #SzkołaCarrefoura

W konkursie Carrefoura młodzi ludzie mogą zaprezentować swój indywidualny styl, wpisując się w przesłanie tegorocznej kampanii marki, jakim jest pochwała różnorodności. Wraz ze śpiewającą Majką Jeżowską marka zaprasza uczniów, by w nowym roku szkolnym celebrowali swoją wyjątkowość.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55730 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 sierpnia 2021

  • 1
  • 21
  • 0
24.08.2021

Girl Power – limitowana kolekcja Answear.Lab promuje siłę kobiet

Marka Answear.Lab stworzyła limitowaną kolekcję ubrań, butów i akcesoriów – Girl Power. Nawiązuje tym do sponsorowanego przez siebie Women’s Voices Bydgoszcz Festival inspired by Answear.com. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany fundacji Martyny Wojciechowskiej Unaweza, która działa na rzecz poprawy losów kobiet na całym świecie. Kolekcja jest dostępna wyłącznie w sklepie internetowym Answear.com.