Carrefour wchodzi do świata „Fortnite” - Marketing przy Kawie
Carrefour wchodzi do świata „Fortnite”
  • 1
  • 1
6.07.2021

Carrefour wchodzi do świata „Fortnite”

Carrefour stworzył wirtualną mapę w popularnej grze „Fortnite”. W ten sposób detalista chce informować młodych ludzi o programie „Act for Food” i zachęcić ich do zdrowszego odżywiania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 lipca 2021

  • 0
  • 10
  • 0
6.07.2021

Co przekonałoby Polaków do szczepień? Wyniki badania Starcomu

Kolejne badania potwierdzają, że ponad 68% Polaków to zwolennicy szczepień. Z kolei 32% to osoby, które mają wobec nich wątpliwości sprawiające, że nie zamierzają się szczepić. W obliczu kolejnej fali zachorowań te dane są niepokojące. Z badania HX Study zrealizowanego przez agencję mediową Starcom we współpracy z departamentem Data Science dowiadujemy się, co mogłoby skłonić niezdecydowanych Polaków do szczepień.