Carrefour wchodzi do świata „Fortnite”
  • 1
  • 1
6.07.2021

Carrefour wchodzi do świata „Fortnite”

Carrefour stworzył wirtualną mapę w popularnej grze „Fortnite”. W ten sposób detalista chce informować młodych ludzi o programie „Act for Food” i zachęcić ich do zdrowszego odżywiania.

Młodzi ludzie to trudna grupa docelowa. Jednak „Fortnite” jest dla nich prawdziwym hitem, a my jesteśmy trzecią co do wielkości siecią sprzedaży gier wideo i konsol. W popularnej grze istnieje opcja kreatywna, którą postanowiliśmy wykorzystać – mówi Olivier Garcia, director of non-food e-commerce w Carrefour Group.

Zespoły Carrefoura współpracowały z Publicis i kreatywnym studiem MakaMakes przez około miesiąc. Efektem jest wirtualna mapa, która przedstawia odpowiedzialny supermarket przyszłości z ciężarówkami na biogaz, elektrowniami wiatrowymi, ogródkami warzywnymi i farmami.

Podczas gry gracze mogą odzyskać punkty życia i tym samym zwiększyć szanse na wygraną, jedząc owoce, warzywa i ryby. Dostęp do mapy uzyskuje się po wpisaniu kodu.

Aby nagłośnić cały projekt, Carrefour nawiązał współpracę z influencerem Teeqzy. Ma on ponad 700 tys. subskrybentów na Twitchu.

Mapa na razie dostępna jest we Francji. Sieć supermarketów chce jednak rozszerzyć tę działalność na inne kraje, takie jak Belgia i Hiszpania. Marka myśli nawet o zawodach krajowych.

Źródło: www.retaildetail.eu

  • 1
Carrefour wchodzi do świata „Fortnite”

Carrefour wchodzi do świata „Fortnite”

6 lipca 2021

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
6.07.2021

Co przekonałoby Polaków do szczepień? Wyniki badania Starcomu

Kolejne badania potwierdzają, że ponad 68% Polaków to zwolennicy szczepień. Z kolei 32% to osoby, które mają wobec nich wątpliwości sprawiające, że nie zamierzają się szczepić. W obliczu kolejnej fali zachorowań te dane są niepokojące. Z badania HX Study zrealizowanego przez agencję mediową Starcom we współpracy z departamentem Data Science dowiadujemy się, co mogłoby skłonić niezdecydowanych Polaków do szczepień.