SzczęścioMat sklepów Carrefour – kampania - Marketing przy Kawie
Carrefour promuje swoją loterię SzczęścioMat
  • 1
  • 2
30.09.2024

Carrefour promuje swoją loterię SzczęścioMat

Sieć sklepów Carrefour zaprosiła swoich klientów do udziału w Wielkiej Loterii SzczęścioMat z pulą nagród o wartości 2,8 mln zł. Akcja startuje 30 września i potrwa do 19 października.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56541 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 września 2024